informacje

SPOTKANIA Z RODZICAMI

wtorki i środy, godz. 17.00

10.09.2024 (klasy IV-VIII)

11.09.2024 (klasy I-III)

 

19.11.2024 (klasy IV-VIII)

20.11.2024 (klasy I-III)

 

11.02. 2025 (klasy IV-VIII)

12.02. 2025 (klasy I-III)

 

08.04.2025 (klasy IV-VIII)

09.04.2025 (klasy I-III)

 

 

 

 


 

Spotkania indywidualne rodziców z nauczycielami

 wtorki

godz. 17.00

 

17.12.2024 (zagrożenia)

 

20.05.2025 (zagrożenia)

 

 


 

PLAN LEKCJI NA ROK SZKOLNY 2024/25

II semestr

Plan obowiązuje od 03.02.2025r

(data wygenerowania planu 28.01.2025r.)

PLAN



 

DZWONKI

 

1.8:00-8:45

2.8:50-9:35

3.9:45-10:30

4.10:40-11:25

Pierwsza przerwa obiadowa

5.11:45-12:30

Druga przerwa obiadowa

6.12:50-13:35

Trzecia przerwa obiadowa

7.13:55-14:40

8.14:45-15:30

9.15:35-16:20

10.16:25-17:10

 


 

Godziny dostępności - rok szkolny 2024-2025

 

 Na spotkanie z nauczycielem w czasie godzin dostępności prosimy umawiać się poprzez e-mail lub dziennik.

 

Nazwisko Imię Dzień Godzina Sala
Balcer - Kułaga Joanna wtorek 15.30-16.30 pokój nauczycielski
Beściak Grażyna poniedziałek
wtorek
13.50-14.20
14.40-15.10
45
Brzezicka  Magdalena  wtorek  12.30-13.30 pokój nauczycielski
Burek Dominika poniedziałek 13.55-14.55 pokój nauczycielski
Bysko Sabina wtorek/piątek 8.15-8.45/14.40-15.15 pokój nauczycielski
Byzdra Danuta wtorek/środa 15.30-16.00 pokój w-f
Chlęch Joanna wtorek 15.00-16.00 53
Chorągwicka  Jessika wtorek 15:00-16:00 Jadalnia
Deschington  Ewa poniedziałek 14.45-15.45 pokój nauczycielski
Dobosz Dominika  wtorek  17:00-18:00 jadalnia
Dudys Katarzyna środa 13.55-14.55 45
Gakan Joanna wtorek 14.40-15.40 33
Gluza  Monika środa/piątek 7.30-8.00 / 14.45-15.15 52
Gurzyńska Magdalena  czwartek/piątek 12.00-12.30/13.00-13.30 jadalnia
Harris Monika piątek 13.55 -14.40 jadalnia
Herman Helena środa/czwartek 13.00-13.30 świetlica dolna
Karczak-Maślankiewicz Joanna piątek 15.30 16.30 49
Kaszuba Karolina poniedziałek/wtorek 7.30-8.00 pokój nauczycielski
Klimkowski Wojciech czwartek  13.35-14.35 jadalnia
Krzywoń Ireneusz środa 15.30-16.30 52
Laurman Małgorzata wtorek 13.55-14.55 pokój nauczycielski
Lewandowska Marta środa/piątek 7.30-8.00 23
Łanowy Paulina  wtorek  7.00-8.00 pokój nauczycielski
Łysko Alicja wtorek/czwartek 14.45-15.15/7.15-7.45 pokój nauczycielski/13
Malota-Gruszczyńska Agnieszka poniedziałek/środa 8.15-8.45 pokój nauczycielski
Matyjaszek Maja poniedziałek 13.55-14.55 pokój nauczycielski
Mączka Marta środa 7.00-8.00 47
Misz  Joanna wtorek 15.30-16.30 44
Molińska Halina piątek 15.00 - 16.00 34
Nierada Justyna wtorek 13.55 - 14.55 29
Nowaczyk-Kozioł Magdalena piątek 13.35-14.45 pokój nauczycielski
Nowakowska Małgorzata poniedziałek 12.30-13.30 pokój w-f
Oleś Anna środa/piątek 7.30-8.00 pokój nauczycielski
Pabisek Elżbieta wtorek 15.45-16.45 biblioteka
Piórkowski Zygmunt poniedziałek, środa 13:35-14:05 pokój nauczycielski
Przybysławska-Pałka Ilona wtorek 7.00-8.00 25
Seredyńska-Spieszko Anna wtorek 14.40-15.40 51
Sikora Karolina środa 15.30-16.30 pokój nauczycielski
Stefańczak  Agnieszka środa 13.35-14.35 13
Szczepanik Aleksandra piątek 14.45-15.45 30
Szkopiak  Żaneta środa/piątek 7.15-7.45 pokój nauczycielski
Szołtysek Marcela piątek 8.15-8.45 pokój nauczycielski
Szulc Radosław czwartek 14.45-15.45 sala gimnastyczna
Świerczyńska Beata czwartek 14.45-15.45 48
Tyczyńska-Piątek  Katarzyna środa/czwartek 14.30-15.00/14.00-14.30 44
Wielgos-Szejbal Barbara czwartek 14.00-15.00 sekretariat
Więcek-Ozga Sonia poniedziałek/piątek 14.00-14.30/15.35-16.05 47
Wilewska-Sosna Edyta wtorek 9.35-10.30 pokój nauczycielski

 

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

 

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 6 im. Noblistów Polskich w Gliwicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej www.sp6.gliwice.pl.

Na podstawie art. 12 pkt 7 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. poz. 848), dalej zwanej „ustawą o dostępności cyfrowej”, niniejszy dokument określa warunki techniczne publikacji Deklaracji Dostępności oraz strukturę dokumentu elektronicznego Deklaracji Dostępności.

Data publikacji strony internetowej:

Data przeglądu:

Data aktualizacji:

Informacje o dostępności cyfrowej.

Status pod względem zgodności z ustawą.

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących
  • brak możliwości zmiany orientacji wyświetlania treści strony;
  • brak przełącznika kontrastu;
  • zmiana rozmiaru strony/powiększenie tylko z pozycji przeglądarki internetowej (ctrl+, ctrl-);
  • strona wyświetlana tylko w języku polskim, brak możliwości zmian języka

Jednocześnie czynimy starania, aby treści były zrozumiałe dla osób niewidomych oraz osób, które nie wyświetlają grafiki na przykład na urządzeniach mobilnych.

Ruch, animacje, banery - żaden element serwisu nie miga w tempie szybszym niż 3 razy na sekundę.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Oświadczenie sporządzono dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej osobą kontaktową jest  Justyna Nierada. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 32 231 25 61 lub wysyłając maila na adres sekretariat @ zspo1.gliwice.eu. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dodatkowe informacje

Deklarujemy jednocześnie, że będziemy czynić starania, by strona internetowa szkoły spełniała wszystkie wymagania prawne Ustawy o dostępności cyfrowej.

 

Dostępność architektoniczna



Szkoła Podstawowa z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 6 im. Noblistów Polskich w Gliwicach, budynek przy ulicy Jasnogórskiej 15-17

  1. Dostępność wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli.

    Dla uczniów dostępne jest 1 wejście od ulicy Jasnogórskiej (główne) po schodach, drzwi otwierane ręcznie; nie jest przystosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Sekretariat znajduje się na lewo od wejścia od ulicy Jasnogórskiej (wejścia głównego). W budynku nie funkcjonują obszary kontroli.

  2. Dostępność korytarzy, schodów i wind.

    Dla osób na wózkach są dostępne korytarze i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma wind. Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.

  3. Opis dostosowań, na przykład pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

    1. Brak pochylni, platform, informacji głosowych i pętli indukcyjnych.
    2. Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku zapewniona jest w sposób wizualny (tablice informacyjne, pracownicy szkoły dostępni przy wejściu do budynku).
    3. W budynku nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących.
    4. Budynek szkoły nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

  4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

    Szkoła nie posiada miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

  5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

    Do szkoły jest możliwość wejścia z psem asystującym lub psem przewodnikiem, natomiast w statucie szkoły brak informacji o prawach wstępu z psem asystującym lub psem przewodnikiem.

  6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

    Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

 

 

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 2021

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego 2024

Oświadczenie w zakresie dostępności strony www.sp6.gliwice.pl

  Podanie o duplikat legitymacji


 Podanie o duplikat świadectwa


Najem, darowizny SP6, basen SP6

Wpłaty za duplikat świadectwa i legitymacji

20 1160 2202 0000 0005 0800 4673


 

konto stołówki szkolnej


BANK MILLENNIUM: 81 1160 2202 0000 0005 0800 4448


konto Rady Rodziców

 

 


Podstawowy

12 1160 2202 0000 0005 0800 2392

 


Dochody budżetowe, zwroty za podręczniki

18 1160 2202 0000 0005 0800 2866


ZFŚS

11 1160 2202 0000 0005 0800 8230


 

MDK - darowizny, wpłaty rodziców

67 1160 2202 0000 0005 0826 8637

Podkategorie

Joomla templates by a4joomla

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce Zobacz informacje na temat plików Cookies Czytaj więcej....

  Akceptuję ciasteczka na tej stronie.
EU Cookie Directive Module Information